Зателефонувати Особистий кабінет товар(ів)
Інтернет-магазин Marketnet

Умови гарантії та повернення

Повернення коштів за товар (далі - повернення), придбане у роздрібних магазинах, обмін товару неналежної якості (далі - обмін), здійснюється на підставі Закону України «Про захист прав споживачів», Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Терміни повернення та обміну товару регулюються Законом України "Про захист прав споживачів".

Приклад заяви на повернення (заповнюється клієнтом від руки)

Чи можу я обміняти чи повернути товар?

Відповідно до закону «Про захист прав споживача» така можливість є. Повернення купленого товару може здійснюватися протягом 14 днів із дня покупки. 

Випадки, у яких допускається обмін або повернення товару:

  • пристрій має товарний вигляд (відсутні подряпини, пошкодження, сколи та будь-які інші сліди використання);
  • пристрій був у використанні;
  • є повна комплектація товару;
  • цілісність упаковки не пошкоджено;
  • є всі заводські маркування, пломби, ярлики;
  • збережена квитанція про покупку та гарантійний лист

Таким чином, клієнт має право обміняти повністю робочий і функціонуючий товар, якщо з якоїсь причини він не може використовуватися покупцем. Причиною для обміну/повернення може бути невідповідна форма, розміри, колір тощо.

Якщо клієнту не підійшов товар, але за всіма критеріями має належну якість, компанія зобов'язується зробити обмін і повернення.

Однак якщо пристрій не функціонує, обміняти або повернути товар, можливо, тільки після діагностики в сервісному центрі, і лише у випадку, якщо поломка не пов'язана з будь-якими несанкціонованими діями покупця. Сервісний центр після ретельної перевірки видає висновок. Якщо за результатами умови експлуатації не порушено, інтернет-магазин здійснює обмін/повернення.

Де я можу обміняти чи повернути товар?

Обмінювати чи повернути товар можна у нашому інтернет-магазині https://marketnet.com.ua/. Якщо товар був придбаний самовивозом, то зробити обмін/повернення можна за адресою: Україна, м. Запоріжжя, пл. Інженерна, 1. Якщо ви проживаєте не в місті Запоріжжі або немає можливості особисто приїхати до нашого відділення, можна скористатися сервісом доставки «Нова Пошта».

Ким видається та які терміни гарантії?

Гарантію видає компанія - продавець або виробник. Термін гарантії може бути різним, залежно від типу, виду та моделі пристрою. Гарантійні зобов'язання підтверджуються гарантійним талоном, що видається клієнту для придбання товару.

Куди звертатися щодо гарантійного обслуговування?

З питань гарантійного обслуговування звертайтесь до менеджера, який продав вам товар або безпосередньо в наш сервіс, зателефонувавши за номерами техпідтримки (+38(099) 444-0-911; +38(068) 88-11-911; +38(093) 889-89-11, пн.-пт., з 9.00 до 17.30, зб. з 10.00 до 15.30)

У яких випадках буде відмовлено у гарантії?

  • перепрошивка обладнання;
  • порушення цілісності корпусу (відсутність болтів, елементів корпусу, пошкодження рознімань);
  • встановлення сторонніх додатків;
  • наявність у пам'яті пристрою мультимедійного контенту клієнта;
  • нехтування правилами інструкції;
  • експлуатація обладнання із порушеннями;
  • несанкціоноване розтин та втручання в конструкцію та схеми пристрою;
  • зміна або видалення серійного номера або MAC-адреси;
  • попадання на пристрій сторонніх предметів (сміття, сліди життєдіяльності комах), зокрема рідин.

Крім того, якщо сумарна кількість дзвінків (для смартфонів та телефонів) перевищує позначку в 5 хвилин, а використаний трафік мережі (для смартфонів, модемів та роутерів) налічує понад 500 Мбайт, таке обладнання поверненню не підлягає – можливий лише обмін на аналогічну модель.

У яких випадках право на гарантійне обслуговування стає недійсним?

  • дефекти, що трапилися з вини клієнта;
  • ушкодження, що виникли внаслідок погодних умов чи природних катастроф;
  • поломки, спричинені перепадами напруги в електричній мережі;
  • пошкодження, що сталися через синхронізацію з іншими електронними
  • пристроями та сторонніми комплектуючими;
  • природне зношування обладнання або його окремих деталей;
  • ремонт у будь-якому сторонньому сервісі

На що гарантія не поширюється?

На комплектацію (зарядні пристрої, USB-кабелі, акумуляторні батареї тощо) гарантія не перевищує 14 днів.

Стартові пакети (у тому числі прошити в обладнання номери) операторам зв'язку України поверненню та обміну не підлягають.