Компанія Marketnet вітає всіх клієнтів! Ми раді забезпечувати вас виключно якісним обладнанням, яке підтримує останні світові технології. Запорука нашого успіху – якість, перевірена роками. Важливим пунктом правильного функціонування товару його коректна експлуатація. Деякі пристрої є простими у використанні, а деякі вимагають специфічних налаштувань. Для вирішення подібних нюансів, а також неполадок, що виникли при експлуатації, і для допомоги покупцеві, у нас працює власний Сервіс технічної підтримки.
У яких випадках звертатися до кол-центру?
Наша компанія разом з товаром надає інструкцію користувача. Ми цінуємо кожного клієнта, тому ретельно перевіряємо кожний товар перед відправкою, щоб ви отримали якісний та повністю працючий пристрій. У разі, якщо існтрукція з експлуатації не допомогла і ви зіштовхнулись з проблемами в роботі будь-якого пристрою, можете звернутись до нашого сервісного центру.
Що потрібно для звернення:
- ПІБ замовника
- Детальний опис проблеми з фото- або відео- фіксацією
- Номер телефону для зворотнього зв'язку (на який здіснено замовлення)
Зверніть увагу! Всі звернення до сервісного центру Marketnet відбуваються в дистанційному режимі! Приймаємо заявки на електронну пошту: service@marketnet.com.ua
Актуально! Тільки для товарів, що були придбані у Marketnet.
Пам'ятайте! Для оперативного вирішення вашої проблеми нам важливо отримати максимум інформації. Надані вам фото або відео з фіксацією неполадки значно пришвидшують ефективність результату.
- Часи та дні роботи:
Пн-Пт: з 10:00 до 18:00