Зателефонувати Особистий кабінет товар(ів)
Інтернет-магазин Marketnet

Повернення та обмін

При отриманні продукції неналежної якості клієнту гарантовано право обміняти її або повернути. Під час проведення цих процесів компанія керується Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Обмінювати або здати товарну одиницю можна протягом 14 днів після його придбання. Зворотна доставка виконується за домовленістю обох сторін.

Умови повернення

Ми стежимо за якістю нашої продукції, проте від заводського браку ніхто не застрахований. У такому разі ми зобов'язуємось замінити товарну одиницю з дефектом або повернути кошти. У разі виникнення такої ситуації клієнт повинен у період до 14 днів звернутися за адресою нашого представництва у м. Київ. У разі неможливості особистого візиту, відправку можна зробити поштою.

Для того, щоб повернути або обміняти товар, необхідно відправити його в наше представництво у Києві. Наші технічні фахівці виконають діагностику товару, зроблять висновок, і тільки після цього ми зробимо повернення коштів або замінимо товар.

Пересилання товару завжди здійснюється за рахунок покупця, навіть у разі гарантійного ремонту.

Обов'язкові правила при зверненні

  • Надання виробу, що має товарний вигляд.
  • Наявність упаковки та повної комплектації.
  • Наявність документів, що свідчать про придбання пристрою.

Таким чином, наявність будь-яких зовнішніх дефектів не дозволить покупцеві повернути виріб або його замінити. Рішення також буде негативним у разі проникнення корпусу рідин. Витрати за переміщення товару покладаються на покупця.

Звертаємо вашу увагу, що окрема продукція не підлягає заміні/поверненню. До таких відносяться будь-які вироби, виготовлені на замовлення, а також стокове обладнання (б/у, stock, refurbished).

Прийом браку післяплатою неможливий! Компенсовані кошти повертаються на банківську картку покупця.

Виявлення заводського браку протягом гарантійного періоду

Якщо прояви неполадок виявлені через 14 днів після покупки, але потрапляють під гарантійний період, клієнт має право на гарантійне обслуговування та ремонт придбаного пристрою. Для якнайшвидшого розгляду конкретного випадку необхідно звернутися до продавця.

Що необхідно мати при собі:

  • обладнання, що підлягає обслуговуванню або ремонту;
  • повну комплектацію із упаковкою;
  • талон на гарантію.

За відсутності хоча б одного з вищевикладених пунктів рішення може бути прийняте не на користь клієнта.

Після звернення покупця інженери нашого Сервісного центру проведуть первинний огляд та виконають експертизу. Термін діагностики – до 3 діб з моменту прибуття обладнання. Після виявлення неполадок у роботі пристрою ремонт за гарантією може виконуватись до 14 днів. Якщо девайс не належить до гарантійної нагоди, терміни ремонту обговорюються індивідуально.