Зателефонувати Особистий кабінет товар(ів)
Інтернет-магазин Marketnet

EnerGenie

EnerGenie Логотип бренду виробника на сайті інтернет-магазину MARKETNET. Купити мережеве обладнання EnerGenie. Найкращі ціни, доставка, гарантія. Безкоштовна консультація ☎️+38 099 1111 364

Заснований у 1997 році, Gembird став одним із найбільших у світі постачальників комп'ютерних аксесуарів для глобальної клієнтської бази. Ключовими чинниками нашого успіху є:

Gembird виробляє товари на власних заводах у Китаї, що забезпечує вигоду у витратах та конкурентоспроможні ціни для своїх клієнтів. Gembird має вкрай кваліфікований колектив інженерів та конструкторів, який здатен внести значний внесок у постачання інноваційних продуктів, переможців різноманітних конкурсів. Gembird є сертифікованим постачальником ISO-9001 та забезпечує строге відповідність європейським QC стандартам.

Центральне підрозділ Gembird має сучасний склад, обладнаний системою RFID, який здатен забезпечувати швидку та безпомилкову відправку всім клієнтам в Європі та за її межами. Gembird орієнтований на якісний сервіс, який забезпечується за допомогою постійно розвиваючоїся дистриб'юторської мережі по всій Європі.

Історія

Компанія Gembird Europe BV була заснована у 1997 році в Нідерландах групою ІТ-професіоналів, які мали амбіційну мету стати лідером на ринку комп'ютерних аксесуарів та периферії.

З самого початку стратегією компанії стало розвиток власних інноваційних комп'ютерних продуктів. Все розпочалося з мережевих фільтрів "Silver Shield". Сучасний блискучий дизайн, спеціальні можливості та надійність структури здобули перших клієнтів для компанії. Невдовзі слідували інновації та розширення асортименту інших комп'ютерних продуктів. Невдовзі з'явилися мобільні шасі для жорстких дисків з унікальними особливостями, модульні KVM-перемикачі та KVM-перемикачі з управлінням живленням, миші MUSORFO зі скролінгом та сенсорні миші MUSTORO - всі ці продукти були першими у своїх сегментах комп'ютерного ринку.

Наша компанія була одним з піонерів у створенні власного зовнішнього жорсткого диска, який мав назву Flexi-Drive. "Використовуй вінчестер, як дискету", - закликав Gembird кінцевих користувачів. Деякі критики не могли зрозуміти цю ідею в епоху стрімерів і флешок. Проте зростаюча лояльність клієнтів Gembird дала можливість оцінити точку зору компанії.

Крім того, до 2000 року відділ досліджень і розробки повністю сформувався. Паралельно з проектуванням механічних та електро-виробів, печатних плат, вбудованого та звичайного програмного забезпечення, розпочався розвиток власного ряду - USB-конвертерів.

Значний прогрес наступив у 2001-2003 роках. Компанія почала створювати власні заводи в Китаї (спочатку у Чжухаї, а потім у Шеньжені та Нінбо). Причина цього полягала не лише в скороченні витрат, але головне в забезпеченні контролю якості продукції. Гарантія якості завжди була одним із найпріоритетніших напрямів діяльності компанії, але лише на власних заводах вдалося підняти якість продукції на абсолютно новий рівень. Дуже швидко заводи отримали сертифікацію за стандартом ISO-9001 і фраза "Створення винятковості" була прийнята як основний слоган нової компанії.

Діяльність в Європі продовжувала зростати. Компанія стала отримувати визнання як один із основних гравців європейського ринку комп'ютерних аксесуарів. Починаючи з 2001 року, Gembird щорічно представляла свої новинки на виставці Cebit у Німеччині. Вироби Gembird отримали безліч нагород від найпопулярніших європейських журналів: PC World, PC Go, ComputerBild та інших. К 2004 року у Gembird вже було 5 власних представництв в Європі та великі дистриб'ютори в 40 різних країнах.

Це був час прориву та інноваційних продуктів eMic. Ідея - "відклади свою клавіатуру, використовуй eMic щодня" - так само, як запуск (знову ж таки вперше) невиданої на той час технології хмари в комп'ютерному обладнанні, можливо, була занадто революційною для замовників тих днів. Проте ці продукти допомогли Gembird відкрити багато дверей найбільших європейських роздрібних торговців та заробили компанії імідж лідера інновацій в очах експертів. К тому часу Gembird почав використовувати міжнародні патенти для захисту своєї інтелектуальної власності.

У 2005-2007 роках Gembird спостерігався розкіш його діяльності в Китаї. Представництво в Шеньжені було створено для обслуговування світової клієнтської бази. Деякі з найбільших світових OEM-клієнтів почали використовувати послуги заводського виробництва Gembird. Також Gembird став краще відомим на стрімко розвиваючомуся внутрішньому китайському ринку.

У 2008 році весь світ опинився в фінансовій кризі, але Gembird продовжує зростати. Саме в цьому році Gembird переїхав до своєї повністю новозбудованої європейської штаб-квартири. Це дозволило йому використовувати свій власний логістичний комплекс світового рівня, заснований на розробленій технології Gembird RFID, - для обслуговування своїх клієнтів, при тому що кількість продуктів Gembird вже перевищила тисячу різних позицій.

Приблизно в той же час Gembird звернув увагу на зростаючу роль управління енергією (а у Gembird були оригінальні розробки в цьому напрямку з 2001 року). Компанія розуміла цей тренд у розвитку технологій і зробила великі зусилля в розвитку енергозберігаючих технологій. Щоб підкреслити цю стратегію, компанія представила новий торговельний бренд EnerGenie - призначений для просування екологічних та дружніх природі продуктів у сфері енергетики.

EnerGenie - це все, що стосується інновацій, охорони навколишнього середовища та руху до поліпшеного "зеленого" світу. Кутовим каменем продукції EnerGenie став ряд унікальних мережевих фільтрів з комп'ютерним інтерфейсом, що керують електроживленням. Цими мережевими фільтрами можна управляти з будь-якої точки світу за допомогою комп'ютера чи мобільного телефону. Вимірювачі потужності EnerGenie дають можливість людям аналізувати своє енергоспоживання, відображаючи дані у вигляді графіків на екранах їх електронних пристроїв. Обидві технології базуються на серверах energenie.com, заснованих на технології хмар.

Твоя розсилка

Найвигідніші ціни, круті акції і персональні пропозиції в твоїй розсилці